dinsdag 13 november 2007

Opstel voor de juf van 2B

Vandaag ben ik vroeg opgestaan. Want ik moest naar school. Ik schrok ervan dat het zo koud was. Ik had geen dikgenoege jas aan. Gelukkig was de trein niet ver. Ik kan nog die van 8.04 hebben omdat die vertraging had. Die was er pas om 8.08 dan. Ik zat erop en keek ernaar. Van de binnenkant. Eigenlijk herinner ik me niet meer precies hoe de treinrit ging. Of toch: ik moest in het gangpad omdat alle stoelen bezet waren. Waarschijnlijk niet alle in eerste klasse. Maar daar mag ik niet. Toen ik uitstapte was het nog koud. Ik ging naar de tram. Die kwam onmiddellijk. Ik stapte af en moest nog een eindje te voet. Toen kwam ik iemand tegen die ook in mijn klas zit. Ik sprak daar dan mee over de test die we gingen hebben. Beetje voorspelbaar gesprek. Toen mochten we in de klas. En de test ging beginnen. De meester maakte meerdere genantslechte grappen. Je kon voelen dat veel kindjes hem op dat moment nog meer gingen haten. Toen mochten we beginnen. Het was moeilijk voor mij, want ik ben niet zo slim.

Nu ben ik thuis en gelukkig. Alhoewel.

PS: ik ben verliefd op het extreemrechtse meisje.




Alexander.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zijn dat die grieten vanop basiscursus?

Vinnie

Anoniem zei

Eerst uw foef trimmen, Vinnie. Dan nog eens terugkomen.