vrijdag 23 november 2007

Ik droom, dus ik ben, maar wat?

Hier een kortstondige opsomming van de zaken die ik vannacht heb meegemaakt en me nog kan herinneren:

- Verkozen tot de nieuwe Paus. Best fijn (iedereen heeft ontzag voor je als je Paus bent) tot ik de drie relieken van de St.-Pieters kwijtspeelde en bijgevolg ook afgezet werd. Probeer zelf maar eens zo'n kaars, een gouden sleutel én een gouden bol met een kruis erop bij te houden tijdens een begrafenismis terwijl iedereen je aanstaart omdat ze de Paus nog nooit in't zwart hebben gezien. (ok, toegegeven, ik was behoorlijk gênant gekleed)

- Gaan tennissen met: Peter Degroof, Sid Gullinck, Arnout Geeraert, Stefaan Buelinckx en Rik Portauw. Oh, en Steven Vereet. Ik haat tennissen, zo bleek nogmaals.

-Nadien zijn Arnout, Stefaan en ik uitgenodigd op een feestje van de vriendinnen van Mandy, maar ik had geen tijd om te gaan want ik wou gaan slapen.

-Het volgende gesprek gehad met Charlotte:
Hee, ik heb vannacht over jou gedroomd.
Wat? Hè, wat raar. Waarover ging het?
Weet ik niet meer. Of wacht, 't was kei grappig, het ging erover dat ik over jou gedroomd had en dat dan tegen jou vertelde, waarop jij 'zoiets had van hè, wat raar'.

-Gaan aanbellen op mijn oud kot, meerbepaald bij Christina Aguilerra, want daar had ik dus op Romero mee op kot gezeten. Kwestie van nog eens dag te gaan zeggen. Ze was aangenaam verrast, maar druk bezig met zangoefeningen.

-Naderhand nog een tennismatch bijgewoond tussen een fictieve Russische hottie en Kim Clijsters, maar het veld was modderig en de bal raakte verloren in de struiken. Ik was echter wel niet voor Kim, en die was aan't winnen, dus dat was maar best, van die bal. Daarna nog wat geflirt met de Russische. (die sprak vloeiend Nederlands, voor zover haar IQ haar dat toeliet)



Al bij al heb ik gisteren dus meer fun gehad toen ik sliep dan toen ik wakker was. Of alleszins toch meer meegemaakt. Conclusie: onze maatschappij is verkeerdelijk ingesteld op de momenten dat we wakker zijn. Als we nu eens meer belang zouden hechten aan het slaapgedeelte zou alles een hoop minder geforceerd verlopen.

Tot zover de les van vandaag.

Professor De Braekeleer

P.S.

Aki, wist je dat er een liedje is van Damien dat 'The Professor' heet? Echt een goed nummer. Het gaat over seks en hij zingt er Frans in. Ik zou het eens moeten citeren.

Geen opmerkingen: