vrijdag 9 november 2007

In memoriam: Pieter Stevens (1987-2007)



"And if you don't love me now.
You will never love me again.
I can still hear you saying
you would never break the chain"
Matheus §11.2

Pieter,
ik herinner het me niet heel precies
maar ooit moet ik wat onzeker zijn geweest,

jij nam me bij de hand, uit het niets,
en liet me over water lopen!

Ik herinner me een saamhorigheid,
verzonken in de kussens met onze oren
bevangen door dezelfde muziek.

Jij was mijn beste vriend en ik was
jou Foster Parent.

Nu je er niet meer bent, Pieter,
goeiige rosserd, elke dag present,
het is pas nu dat ik inzie
dat je in een ander leven andere mensen
gelukkig bent gaan maken.

Het ga je goed, Pieter.
Je bent altijd een van de besten geweest
en ik denk aan jou tijdens het strijken.

Kus,
Ac.

"And I love you I love you I love you, like never befo-o-ore"
Lucas §6.1

Geen opmerkingen: