vrijdag 9 november 2007

Cube

Net die befaamde film gezien. Ze was wel wat voorspelbaar, want ik wist meteen dat de neger de slechte was. Gelukkig ging hij ook als verwacht nogal dood. Maar de film heeft me wel doen nadenken over mezelf en mijn positie in de maatschappij, en daarom ga ik na de winterstop weer wat vaker scoren. De laatste keer dat ik gescoord heb dateert namelijk van voor 19 mei 2006, en dat is toch wel een tijd geleden me dunkt. Ook mijn trainer voor de afwerkingsoefeningen, V. 'Vinnie' L., maakt zich reeds geruime tijd zorgen over mijn prestaties. Lang genoeg gerevalideerd, meent hij. Maar voor de winterstop zie ik het echter niet meer meteen gebeuren. Ik ben daarvoor te lang out geweest vrees ik. Daarbij, mijn trainer staat zelf ook best al een behoorlijke poos droog hoor.

En die van mijn klas zijn trouwens allemaal stom, soms, ofzo. Allee, niet echt, maar ook wel. Ook daar heeft de film me over aan't denken gezet. Echt wel dat die mensen echt niet over genoeg zelfkritiek beschikken denk ik.

Nu bon, ik ga alvast verder met de individuele training, en dan binnen enkele maandjes kan er weer gejubeld worden.

Jeej,

Arno

Geen opmerkingen: