zondag 11 november 2007

Oppendorp interviewt: Kylie Minogue

Parijs - We kregen afgelopen donderdag met onze ploeg de kans Kylie Minogue te ontmoeten op een promodag in Parijs. Eén vraag mochten we stellen en dat werd deze.


Oppendorp: Kylie, hoe is het ondertussen met je ziekte?
Minogue: "Ik ben herstellende, danku.Elke periode die een mens in z'n leven doormaakt kan je als positief dan wel als negatief evalueren. Ik persoonlijk ben een onverbeterlijke positivo en ik kijk - ik wik m'n woorden - dankbaar terug op de dingen die gebeurd zijn. Ik heb artsten leren kennen, ik heb inzet gezien, ik heb warmte gevoeld. Deze periode heeft me sterker gemaakt.
Ik ben nog niet helemaal genezen. Om de zes uur wordt ik volledig onderzocht op nieuwe tumoren. Maar al bij al gaat het uitstekend met me."

2 opmerkingen:

stedewi zei

kylie moet wel op haar dt-regels letten

Anoniem zei

Ze sprak die t nadrukkelijk uit, dus geef ik dat ook weer in mijn interview.