woensdag 28 november 2007

IK BEN TERUG

Omdat er rond mijn persoontje in weze geen spat mysterie hangt, word ik vanaf vandaag een gewone vlotte jongen, waarvan je nooit nog hoeft te denken van 'mmm, wat is die toch raar' (behalve nu dan misschien weer eens).

Nee, ik ben gewoon. Ik zing mee met Amy Winehouse. Dier cd is goéd. Ik klink als Anja Daems op Radio 2. En dat vind ik ok. Ik ben gewoon. Of ik bedoel: gewone mensen (mensen die ik gewoon vind) vinden mij gewoon. Of dat zou toch moeten.


Vind mij gewoon, please.

Nu goed, ik kan het wel zeggen, toen ik klein was ben ik geoppereerd voor een hersentumor en daar draag ik de sporen van. Ik ben zo getikt als ik groot ben. Volkomen gestoord en een klein beetje gevaarlijk.
Maar ach, wat geeft dat. Als ik maar gewoon doe ben ik een heel lieve gast die geen vlieg kwaad doet. Een beetje een Hans Van Temsche kortom. Nu iedereen Hans vergeten is, denk ik nog vaak aan hem. Wat zou hij zoal doen in zijn cel?
Ik ken twee mensen die muren met stront besmeren. De ene is nu al een bekendheid, de andere wordt het nog wel.

Geef het maar toe: jullie hebben mij gemist hé, hier-o.

Op OPPENDORP.BLOGSPOT.COM

IK BEN TERUG!

Ali

Geen opmerkingen: