zondag 4 november 2007

Elf

Nog 11 minuten voor mijn trein vertrekt.
Nog 10 keer mijn liefde uitdrukken voor het lied 'I Don't Want To' van Toni Braxton
Nog 9 keer balen omdat ik die clip niet van YouTube kan embedden
Nog 8 maanden wachten op een nieuwe federale regering
Nog 7 dagen voor Oppendorp Kerstmis
Nog 6 keer kijken in J-Lo haar boezem
Nog 5 keer lachen met Pieter zijn nieuw kapsel
Nog 4 dagen voor Arno zijn examen anatomie
Nog 3 jaar studeren voor ik eindelijk kan gaan werken
Nog 2 dagen voor Anjeke examen heeft
Nog 1 keer veel succes zeggen.

De rest mag door iemand anders worden ingevuld. Ik heb daar nu gewoon de fuck geen tijd meer voor.
Alexander.

EDIT:

Ik heb mijn best gedaan,
Arno

1 opmerking:

Unknown zei

En 5 keer mij tegenover Anje verontschuldigen omdat ik haar overheerlijke kersen zomaar heb opgegeten, Arno?