donderdag 1 november 2007

Neem uw tijd voor...Loesje

Moet u horen: Loesje stopt ermee!
't Is te zeggen, ze loopt over naar Wordpress, kennelijk om ons nog betere blogberichten te kunnen garanderen. De schat weze geprezen. Maar omdat haar blogspot-account bij deze begint wortel te schieten, laat ik nog één keer een van haar leukste berichtjes op u los.

"zaterdag, september 29, 2007
Reunie

Een middelbare school-reünie: altijd een beetje confrontatie.

Ik heb veel complimenten gekregen (eigenlijk maar 2 echte, maar sommige blikken zeiden genoeg). Een oud-leerkracht van mij zei zelfs dat ik een hele vrouw was geworden. Amai, dat was toch effe raar, want ik zie mijzelf totaal nog niet als een vrouw.

Het was ook een beetje stom, want veel mensen waar ik nog eens mee wou babbelen, waren er niet. En om dan van de stomme gesprekken te gaan voeren over je herexamens of je studies... Das toch ook maar saai.

Op de terugweg besefte ik dat ik op dees moment volledig in vrede ben met mezelf en met mijn verleden. Nu zoek ik nog een vriendje om dat aan te vullen, maar ik kan best wel nog een tijdje zonder, we gaan niets overhaasten, dan kom je toch maar met de verkeerde thuis."


Alexander, die haar ook bij Wordpress zal weten te traceren.

Geen opmerkingen: