zondag 25 november 2007

December

Deze week eindigt november. Ik weet nog dat me dat als kind altijd gelukkig stemde, want dan kwamen 6 december en ook Kerstmis eraan. Tegenwoordig niets van dat alles meer. December is gewoon een donkere maand vol stress geworden. Niks Sintman of Kersterklaas meer. Die zijn beiden reeds lang ontluisterd.

Dus moet een mens andere manieren zoeken om de komende maand toch wat draaglijker de maken. Hier zijn reeds enkele ideetjes van mijnentwege, maar ik had graag wat reacties gehad die ons allen kunnen helpen in de komende duistere hel. Mijn ideetjes waren:
-Medicatie (anti-depressiva, slaapmiddel, etc.)
-Auto-medicatie (alcohol, nicotine, cocaïne, etc.)
-Liefde (liefjes, familie, huisdieren, etc.)
-Seks (liefjes, familie, huisdieren, etc.)
-Vluchten naar een verre locatie (Spanje, Portugal, Australië, etc.)
-Zelfmoord

Momenteel beschik ik over de mogelijkheden om toch al enkele ideetjes te verwezenlijken, maar ik had toch graag een iets minder beperkte keuze voorhanden gehad. Zo mis ik bijvoorbeeld nog een liefje en vliegtuigtickets. Alle hulp is welkom!

Maar omdat er ook nog dingen zijn in de wereld waar we collectief van houden presenteer ik jullie:



BASTIAN SCHWEINSTEIGER IN EEN SHIRTJE VAN DE DUITSE PLOEG!

Veel warmte toegewenst,

Oran

Geen opmerkingen: