woensdag 7 november 2007

De Meuter afbraakwerken, grondwerken, saneringen,...


Bertje, ik haat je.
Ik sla je en ik braak op je.
Bertje, je was nooit mijn maatje,
maar na vandaag ga ik
je nog harder haten!

Je bent zulk een lulletje.
Zo'n middelmatig klein geniepig sulletje.
Ik weet dat, dat is mijn zesde zintuig.
Maar jij, trut, jij gaat nog wénen.

Bertje, het is die kop van je.
Die vleeshomp met die voze grijns, van je.
Die kop vermink ik en ik rijt 'm aan stukken, ja.
Ik voer m' aan varkens, je broertjes en ik voel me beter.

Je bent zo'n drolletje.
Zo'n stinkend trolletje.
Je lacht met si en la, doet nooit een fuck.
En in je holletje voel jij je toppie, ja.
Jouw stinkend holletje dat ruikt naar kak.

Bertje, nog één keer duidelijk.
Maak dat je wegkomt of ik trek je stekker uit.
Je bent een irritante mens
ontworpen door een Japanse firma.
Je bent een nog veel zieligere nul dan ikzelf
in deze onmetelijke wirwar van dommigheid
called De Wereld.

A en een L en een E and so on.

Geen opmerkingen: