donderdag 8 november 2007

Dit werd gepost op 8 november 2007, een dag die op elk toekomstig geschiedenis-examen onder de niet te kennen leerstof hoort te vallen

"Ik had hulp nodig. Op meerdere fronten. In het leven, zeg maar. Hulp bij leven.
Ik vond het zo genant om iemand te bellen. Om een psychiater te raadplegen. Om een vertrouwenspersoon te bellen. Om de fifty fifty of de hulp van het publiek in te roepen.
Ik opende Microsoft Word. Ik ging naar de menubalk. Ik drukte op Help."

Bovenstaands had een alternatief kunnen zijn voor de achterflap van het boek waarmee Gerty Christoffels nog tot zondag op de Boekenbeurs zit. Ik heb het aangeschaft en vind het een aanrader.

Iets anders, even:
heeft Arno het al met jullie gehad over Damien Rice?
Zoniet, dan zeg ík het jullie wel:

Damien Rice is goed.

Oh ja, en als je de tijd en de zin hebt, kijk dan ook eens naar de tweede reeks van The Office. Ergens daarin - ik geloof dat het de vierde of de vijfde aflevering is -komt Tim aan het woord over zijn ideale schoonzoongehalte. Behoorlijk cru, maar leuk.

En om te besluiten: heeft een van jullie wel eens tranen van wangen zien biggelen?

Reacties altijd welkom,
ook van Anje's ouders,

Alexander.

Geen opmerkingen: