zondag 28 oktober 2007

Trui


Yo!

Gisteren ging 'k shoppuh met mijn mama. Maar kent ge dat zo, dat ge zo met uw mama in 't stad loopt? Ge loopt zo constant het risico dat ge iemand tegenkomt - uw maitresse, uw dealer - en dan is 't zo kei hard van schaam schaam voor uw mama, weet ge wel?

Man, ik dus gisteren in 't stad met mijn mama. En echt zo tien meter daar voor lopen enzo. Gewoon, omdat als ge dan iemand tegenkomt, dat ge dan zo niet meteen de indruk wekt dat ge daar met uw mama zijt en al.

Ja, en toen kwam ik dus fuckin' niemand tegen hé en dan zijn wij zo'n trui gaan kopen etc. En ook nieuwe blokjes voor mijn beugel. Mijn vrienden mogen mij graag liefkozend kutkop noemen omwille van mijn beugel. Maar ik denk maar: Pieter Beugel heeft het destijds ook gemaakt, waarom ik dan niet?

Nee, ik heb geen complexen. Nergens van. En weetge: huilen af en toe kan echt wel opluchten. Al zeg ik dat nu niet omdat ik dat zelf vaak doe hé. Echt niet hé. Voor ge vanalles gaat insinueren('denken').

Deze blog moet voor iedereen toegankelijk zijn, ook voor de laagopgeleiden. Daarvoor ontvangen wij maandelijks €263.000 subsidies van de stad Leuven. En wist ge dat ik gisteren via mail op de hoogte werd gebracht van het goede nieuws dat ik de winnaar ben van een speelpot van $1.000.000? Ja, ik kan gaan rentenieren.

Maar eerst nog effe mijn huiswerk maken! ;)

Alexander

5 opmerkingen:

pascal digital zei

rappend langs de bond - maar uw kleurkeuze (paars-geel) lijkt mij toch niet echt jedat

Anoniem zei

Ik heb mij nooit geschaamd voor mijn mama ! Zeg. Ik wou alleen maar weeskind zijn.
Groeten van Sputnik uit Sint-Petersburg

Alexander zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Trotse Oppendorper zei

Nou, als ik niet op mijn persoonlijke blogspot post, komen jullie (en niet de minste dus) tot op de kotblog naar onnozelarij zoeken.
Ik, Alexander, ben hierover verwonderd alsook licht verbauwereerd. Ik overweeg jullie tevens uit te nodigen op een intiem diner in onze keuken. Gezellig met z'n drie.

Anoniem zei

hoi

Mooie beugel hoor.
Ik vind paars-geel wel heel erg mooi ik heb zelf ook een beugel gehad.
Toen had ik ook geel met paars gekozen lol.
Dus jij bent cool hoor
xx mij Rebecca