zaterdag 20 oktober 2007

Binnenskamers

Ik zou alles wat ik weet over A. willen opschrijven, maar dat ga ik niet doen, dat zou serieuze repercussies hebben op middellange termijn.

Nee, mijn vingers die ijskoud zijn, da's iets anders. Ik heb vanmorgen gefietst en toen heb ik ze opgelopen. Alsmede tevens ook een ijskoude neus. De temperaturen zijn laag, moet u tellen. Een en ander houdt verband met elkaar.

Ik resideer niet aan de zonnige zijde van Ons Oppendorppaleis en zodoende is het hier stoken geblazen dat het een aard is! Ik heb de verwarming gemakshalve op 7 gezet - extreem hé! - en nu kan ik stilaan het ritske van mijn coltrui omlaag schuiven.

Maar mijn neusje is nog steeds koud hoor, vergis je niet! En mijn vingertjes!
En wat ik allemaal over A. zou moeten vertellen blijft voorlopig ook maar binnenskamers.

Ali

Geen opmerkingen: