maandag 8 oktober 2007

Sport is tof en 't kan best in Leuven

Hey rukkers!

Terwijl jullie naar jullie mama aan 't telefoneren waren, ben ik gaan joggen. Jaja! Joggen.
"Zo laat nog!? " hoor ik jullie roepen. Jaja, zo laat nog. Voor sport is het nooit te laat. En om te stoppen met roken ook niet trouwens. Er zijn er hier een paar die van dat standpunt maar eens akte moeten nemen.

En waar ik dan ga joggen? Wel - en eigenlijk moet ik mezelf even corrigeren, ik jóg niet, ik loop echt wel - dat is hier net over de grens in het bebouwde Leuven. Daar trek ik dan langs de Ring naar de Vaart, waar ik dan twee keer rond loop, - Silo, die contreien, u bent ook jong en cool - en dan weer terug naar de veilige ankerplaats. Sport is kickin' en dat besef ik elke keer opnieuw als ik natbezweet aan het uitstretchen ga.


Hierbij voeg ik een foto van een koppel sportieve meiden, zodat jullie misschien ook de smaak te pakken krijgen. En het is, last but not least, natuurlijk ook niet verboden om met mij mee te komen lopen. Daartoe kan je contact opnemen door bijvoorbeeld op onderstaand bericht te reageren. Anje en Eva zullen ook geregeld van de partij zijn en ook Steven overweegt een jogske te wagen. Kortom, er zal hier nog zwaar in het rood worden gegaan.

Tot binnenkort
en tegen alle Limburgse meisjes van achttien zou ik willen zeggen: zuip je in coma op die eerste faculteitscantus!

Cheers!
Alexander

Geen opmerkingen: