zondag 14 oktober 2007

Stormvogels Haasrode

Wij zijn gisteren naar een quiz geweest.
We zijn met de fiets gegaan, maar dat was kweni oe moeilijk, want
dat was ver en we zagen niet waar we zaten enzo. Vincent was het traagst, want hij had iets aan zijn fiets ofzo :p :p !!!
Vinnie is een jongetje dat we kennen van op basiscursus (Still miss you all!!!!!! xxxx)
Maar uiteindelijk zijn we er toch geraakt hoor.
Het was wel veel bevolkt, de quiz echt.
En daar konden we dan broodjes kopen, maar die waren innieminie en kosten 1 geel bonneke. Dus moest ik kiezen tussen 1 cola of een broodje.
Pieter die heeft een bier gedronken, maar dat lust ik niet. Misschien later wel.

Van de vragen wist ik niet veel, ik ben helemaal niet goed in vragen beantwoorden ofzo, maar kvind dat wel kweni oe chique as ge dat kunt ofzo. Alé, hoe zou ik nu moeten weten wie El Goor is ??
We waren eiegnlijk gewoon gekomen omdat Mark De Man daar zou zijn, maar die was daar helemaal niet, maar we waren dat al snel vergeten toen we de knotsgekke filmpjes van pinanti is pinanti zagen.
Voor de rest weet ik ni veel wat te zeggen .... loveya..

ciaoo, byekes, xxxx !!!!!!!!!!!!!!!!

Steven

1 opmerking:

Anoniem zei

Ej steven, ma kwou gewoon ff zegge da gij keeei tof schrijft,
Kwou da k ook zoveel talent had als gij!

Goh, gij moet wel keiveel boeken gelezen hebben van als gij nog kei klein waart
En u ouders moeten wel kei slimme mensen zijn.

Eh mah steven, misschien moet gij wel iets met schrijven doen ofzo later
Of zo stand up comiedien ofzoiets, gij zout da zo supergoe doen eh

Ma ale, kga u laten, want ik voel mij echt zo stom als ik schrijf, ben zo helemaal, hoe zegt ge da?, zo wa geintimideerd door u, ale, straks ga ik mij zo wat minderwaardag voelen en das ni zo n leuk gevoel

Doeitjes, ciaokes
Amarylis