vrijdag 12 oktober 2007

Papa, mama, ik was homo vannamiddag


Vandaag ontdekte ik dat ik homo was. Tijdens het één uur journaal werd ik geil van Wim De Vilder. Hij zat daar in een hemd, maar ik zag 'm in zijn strakke zwarte t-shirt. Hij had het hoofd van een Griekse atleet. Ikzelf had stijve tepels.

Mijn homoseksualiteit ontplooide zich even later een tweede keer toen ik op straat een mooi jongetje zag voorbijlopen. De knaap kan niet ouder dan elf zijn geweest, toch wist hij me aan de grond te nagelen met zijn fonkelende ogen. Erotische gedachten waren me op dat moment niet vreemd, al wil ik daarover niet in detail treden. Het is de maand van de blogpolitie.

Een derde keer werd ik verliefd, ongeveer een driekwartier geleden. Dat gebeurde in de keuken toen ik naar een poster keek. De zwarte haren van Gabriel Rios deden me zwijmelen, ik wilde zijn dikke, exotische lippen beroeren met mijn tong.

Doch, toen kwam er iemand de trap af en was het uit met de homofilie. Ik bezwoer mezelf in stilte nooit meer op een jongen verliefd te worden, of toch zeker niet drie keer op één enkele namiddag.

Ja, het was me het namiddagje wel.

Jullie Alexander.

1 opmerking:

Anoniem zei

Deze blogger steelt bandbreedte van andere sites! De foto van Wim De Vilder is bovendien beschermd door copyright.