dinsdag 4 december 2007

Jeez

Deze blog is belachelijk. Erop schrijven insinueert dat ik het 'op-kot-zitten-in-Oppendorp' heel belangrijk vind ofzo. En dat is niet zo! Integendeel. Ik surfte in de grote vakantie gewoon naar www.opkotinleuven.be en daar klikte ik de gewenste prijsklasse en ligging aan en ik kwam hier terecht.

Al dat gedoe rond een huis is dus zever. Alsof ik niets beter te doen heb. Mensen als Pieter en Eva hebben dat al onmiddellijk beseft. Die blog is op z'n minst wat wenkbrauwengefrons waardig. Maar goed, we hebben 'm aangemaakt en nu schrijven we er nog als gekken op ook. Arno en ik dan - want wij zijn de gekken.

Stel dat ik alles vanaf vandaag goed wil doen, dan schrijf ik niet meer op deze blog. Dan laat ik dat hele 'Oppendorpconcept' voor wat het is. Dan zit ik gewoon 'ergens' op kot. Dan maakt dat helemaal niet meer uit waar precies.
Nog zou ik dan mezelf laten opnemen in een ......

Ik denk dus dat dit mijn laatste bericht is geweest. Ik denk dat dus nú hé, op 4 december om 9u40. Straks kan dat alweer veranderd zijn, dat gedacht.

Met z'n hoevelen leest u dit eigenlijk?
Iedereen verplicht een reactie achterlaten graag.

X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

gast, niemand leest dit, face it!

Anoniem zei

ik lees.