zaterdag 1 december 2007

Veel noten, weinig zang

Ik heb ooit een liedje bedacht, schijnbaar lang geleden, maar vanavond moest ik er weer aan denken, na een droom over het sujet vorige nacht. Nu dacht ik: delen met de rest van de wereld, die handel. (Al denk ik dat het destijds ook reeds mijn msn space bereikt heeft) Het is jammer dat ik de noten niet ook kan delen met jullie trouwe lezers, maar bon, geen verder gezever nu:

Jij was mijn meisje-meisje
Waar ik steeds voor zorgen kon
Nu ben je slechts een wijsje
Voor de ondergaande zon

Nachtegaal
Everzwijn
Lamantijn

Nachtegaal
Everzwijn
Lamantijn

Jij was mijn meisje-meisje
Waar ik steed voor zorgen kon
Nu ben je slechts een wijsje
Voor de opkomende zon

Nachtegaal
Everzwijn
Lamantijn

Nachtegaal
Everzwijn
Lamantijn


Ik zou uitleggen wat er zo briljant aan is, maar wie niet kan zien is nu eenmaal blind.

Hoogmoedige groeten,

Arno

Geen opmerkingen: